HOCHTIEF Solutions AG via HOCHTIEF PPP Solutions GmbH
38.89%
Εργασίες οδικής ασφάλειας: Για την εκτέλεση των απαιτούμενων εργασιών πριν την απόδοση σε κυκλοφορία του δεξιού κλάδου της Σήραγγας Κατερίνης σε αμφίδρομη κυκλοφορία, θα υπάρξει αποκλεισμός τμήματος του αυτοκινητόδρομου και στις δύο κατευθύνσεις από Α/Κ Νότιο Κατερίνης έως Α/Κ Βόρειο Κατερίνης, με εκτροπή της κυκλοφορίας στην Περιφερειακή Οδό Κατερίνης. Από 8 Απριλίου (08:00) έως 13 Μαίου 2024
Άνοιξε για τους οδηγούς που κατευθύνονται προς Θεσσαλονίκη ο ανισόπεδος κόμβος επί της οδού Ν. Δίκα (ανατολικός ημικόμβος Κατερίνης - "αποθήκη άλατος"), προς διευκόλυνση στις μετακινήσεις τους
Εργασίες Οδικής Ασφάλειας: Αμφιδρόμηση κλάδου προς Αθήνα της γέφυρας περιοχής Αγιάς-Συκουρίου (Χ.Θ. 356+400) με αποκλεισμό κλάδου προς Θεσσαλονίκη. Από 15/4/2024 έως 1/7/2024 για εργασίες ανακατασκευής και αναβάθμισης της γέφυρας
Εργασίες οδικής ασφάλειας: Για την εκτέλεση των απαιτούμενων εργασιών πριν την απόδοση σε κυκλοφορία του δεξιού κλάδου της Σήραγγας Κατερίνης σε αμφίδρομη κυκλοφορία, θα υπάρξει αποκλεισμός τμήματος του αυτοκινητόδρομου και στις δύο κατευθύνσεις από Α/Κ Νότιο Κατερίνης έως Α/Κ Βόρειο Κατερίνης, με εκτροπή της κυκλοφορίας στην Περιφερειακή Οδό Κατερίνης. Από 8 Απριλίου (08:00) έως 13 Μαίου 2024
Άνοιξε για τους οδηγούς που κατευθύνονται προς Θεσσαλονίκη ο ανισόπεδος κόμβος επί της οδού Ν. Δίκα (ανατολικός ημικόμβος Κατερίνης - "αποθήκη άλατος"), προς διευκόλυνση στις μετακινήσεις τους
Εργασίες Οδικής Ασφάλειας: Αμφιδρόμηση κλάδου προς Αθήνα της γέφυρας περιοχής Αγιάς-Συκουρίου (Χ.Θ. 356+400) με αποκλεισμό κλάδου προς Θεσσαλονίκη. Από 15/4/2024 έως 1/7/2024 για εργασίες ανακατασκευής και αναβάθμισης της γέφυρας
Εργασίες οδικής ασφάλειας: Για την εκτέλεση των απαιτούμενων εργασιών πριν την απόδοση σε κυκλοφορία του δεξιού κλάδου της Σήραγγας Κατερίνης σε αμφίδρομη κυκλοφορία, θα υπάρξει αποκλεισμός τμήματος του αυτοκινητόδρομου και στις δύο κατευθύνσεις από Α/Κ Νότιο Κατερίνης έως Α/Κ Βόρειο Κατερίνης, με εκτροπή της κυκλοφορίας στην Περιφερειακή Οδό Κατερίνης. Από 8 Απριλίου (08:00) έως 13 Μαίου 2024
Άνοιξε για τους οδηγούς που κατευθύνονται προς Θεσσαλονίκη ο ανισόπεδος κόμβος επί της οδού Ν. Δίκα (ανατολικός ημικόμβος Κατερίνης - "αποθήκη άλατος"), προς διευκόλυνση στις μετακινήσεις τους
Εργασίες Οδικής Ασφάλειας: Αμφιδρόμηση κλάδου προς Αθήνα της γέφυρας περιοχής Αγιάς-Συκουρίου (Χ.Θ. 356+400) με αποκλεισμό κλάδου προς Θεσσαλονίκη. Από 15/4/2024 έως 1/7/2024 για εργασίες ανακατασκευής και αναβάθμισης της γέφυρας
Εργασίες οδικής ασφάλειας: Για την εκτέλεση των απαιτούμενων εργασιών πριν την απόδοση σε κυκλοφορία του δεξιού κλάδου της Σήραγγας Κατερίνης σε αμφίδρομη κυκλοφορία, θα υπάρξει αποκλεισμός τμήματος του αυτοκινητόδρομου και στις δύο κατευθύνσεις από Α/Κ Νότιο Κατερίνης έως Α/Κ Βόρειο Κατερίνης, με εκτροπή της κυκλοφορίας στην Περιφερειακή Οδό Κατερίνης. Από 8 Απριλίου (08:00) έως 13 Μαίου 2024
Άνοιξε για τους οδηγούς που κατευθύνονται προς Θεσσαλονίκη ο ανισόπεδος κόμβος επί της οδού Ν. Δίκα (ανατολικός ημικόμβος Κατερίνης - "αποθήκη άλατος"), προς διευκόλυνση στις μετακινήσεις τους
Εργασίες Οδικής Ασφάλειας: Αμφιδρόμηση κλάδου προς Αθήνα της γέφυρας περιοχής Αγιάς-Συκουρίου (Χ.Θ. 356+400) με αποκλεισμό κλάδου προς Θεσσαλονίκη. Από 15/4/2024 έως 1/7/2024 για εργασίες ανακατασκευής και αναβάθμισης της γέφυρας
Εργασίες οδικής ασφάλειας: Για την εκτέλεση των απαιτούμενων εργασιών πριν την απόδοση σε κυκλοφορία του δεξιού κλάδου της Σήραγγας Κατερίνης σε αμφίδρομη κυκλοφορία, θα υπάρξει αποκλεισμός τμήματος του αυτοκινητόδρομου και στις δύο κατευθύνσεις από Α/Κ Νότιο Κατερίνης έως Α/Κ Βόρειο Κατερίνης, με εκτροπή της κυκλοφορίας στην Περιφερειακή Οδό Κατερίνης. Από 8 Απριλίου (08:00) έως 13 Μαίου 2024
Άνοιξε για τους οδηγούς που κατευθύνονται προς Θεσσαλονίκη ο ανισόπεδος κόμβος επί της οδού Ν. Δίκα (ανατολικός ημικόμβος Κατερίνης - "αποθήκη άλατος"), προς διευκόλυνση στις μετακινήσεις τους
Εργασίες Οδικής Ασφάλειας: Αμφιδρόμηση κλάδου προς Αθήνα της γέφυρας περιοχής Αγιάς-Συκουρίου (Χ.Θ. 356+400) με αποκλεισμό κλάδου προς Θεσσαλονίκη. Από 15/4/2024 έως 1/7/2024 για εργασίες ανακατασκευής και αναβάθμισης της γέφυρας
Η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε. συστάθηκε με αποκλειστικό αντικείμενο τη σύναψη σύμβασης με το Ελληνικό Δημόσιο ως Εταιρεία Παραχώρησης.
Η Σύμβαση Παραχώρησης υπογράφηκε στις 28 Ιουνίου 2007 με το Ελληνικό Δημόσιο για την «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση» του Αυτοκινητοδρόμου Τμήμα ΠΑΘΕ Μαλιακός – Κλειδί» και κυρώθηκε με τον Νόμο Ν. 3605/08.08.2007.
Η Έναρξη Παραχώρησης έλαβε χώρα την 5η Μαρτίου 2008 και δύο εβδομάδες αργότερα, στις 20 Μαρτίου 2008 το Έργο παραδόθηκε στην ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε. οπότε και ξεκίνησε η διαχείριση της λειτουργίας του Αυτοκινητοδρόμου Τμήμα ΠΑΘΕ Μαλιακός – Κλειδί.
Μετά την επιτυχή κατάληξη των διαπραγματεύσεων, την 28.11.2013 ο Παραχωρησιούχος και το Ελληνικό Δημόσιο υπέγραψαν τη Συμφωνία Τροποποίησης της Σύμβασης Παραχώρησης (C3A) η οποία κυρώθηκε με το Ν. 4219/2013 (ΦΕΚ Α’ 269/11.12.2013). Ως Ημερομηνία Έναρξης Ισχύος Τροποποίησης ορίστηκε η 17.12.2013.
Η διάρκεια της Παραχώρησης είναι 30 χρόνια από την ημερομηνία Έναρξης Παραχώρησης.
Με το πέρας της Περιόδου Παραχώρησης, η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε. υποχρεούται να παραδώσει τον αυτοκινητόδρομο στο Δημόσιο σε πλήρη λειτουργία.
Η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε. διαχειρίζεται το Τμήμα του αυτοκινητόδρομου της ΠΑΘΕ από τις Ράχες του νομού Φθιώτιδας (Χ.Θ. 242+079) έως το Κλειδί Ημαθίας (Χ.Θ 471+470), συνόλου 229,40 χιλιομέτρων και το τμήμα της Π.Ε.Ο. από τον Ι/Κ Ευαγγελισμό έως τον Ι/Κ Λεπτοκαρυάς, συνόλου 34,30 χιλιομέτρων.
Ιστορική διαδρομή Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου