Υπηρεσίες για άτομα με αναπηρία

Έκδοση ηλεκτρονικών καρτών ΑμεΑ

Η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε., σε μια προσπάθεια να διευκολύνει τις διελεύσεις των ατόμων ΑμεΑ από τους σταθμούς διοδίων ευθύνης της, έχει ξεκινήσει την έκδοση ηλεκτρονικών καρτών, που διατίθενται σε δικαιούχους Δελτίων στάθμευσης για ΑμεΑ και Ανάπηρους Πολέμου.

Από την 1η Μαΐου 2015 οι ηλεκτρονικές κάρτες ΑμεΑ αποτελούν το μοναδικό μέσο διέλευσης από τους σταθμούς διοδίων της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.

1 Απαραίτητα δικαιολογητικά

1. Επικυρωμένη φωτοτυπία* των 2 όψεων του δελτίου στάθμευσης ΑμεΑ, με τυπωμένα τα παρακάτω στοιχεία:

  • Αριθμό μητρώου του δελτίου στάθμευσης
  • Αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος (όχημα επιβατικό Ι.Χ.) στο οποίο αντιστοιχεί το δελτίο στάθμευσης
  • Στοιχεία της υπηρεσίας που το εξέδωσε

2. Πρότυπη Υπεύθυνη δήλωση, υπογεγραμμένη από τον αιτούντα** και επικυρωμένη με το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ ή Αστυνομικό Τμήμα. Υπεύθυνη δήλωση

3. Συνοδευτικό υποβολής δικαιολογητικών, συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο από τον αιτούντα**.

Συνοδευτικό υποβολής για ΑμεΑ

Συνοδευτικό υποβολής για ανάπηρους πολέμου


*Απαιτείται επικυρωμένο φωτοαντίγραφο και ευκρινής σφραγίδα επάνω στη φωτογραφία του δελτίου στάθμευσης

** Σε περίπτωση που ο αιτών είναι διαφορετικό άτομο από το δικαιούχο ΑμεΑ (π.χ. κηδεμόνας, συμπαραστάτης, ανάδοχος κτλ.) απαιτούνται επιπλέον έγγραφα που να αποδεικνύουν την ιδιότητά του.

2 Υποβολή δικαιολογητικών

Υποβολή Δικαιολογητικών

Η υποβολή των δικαιολογητικών μπορεί να πραγματοποιηθεί με ταχυδρομική αποστολή των δικαιολογητικών στην παρακάτω διεύθυνση:
Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου
Υπ’ όψιν Τμήματος Διοδίων
Αίτηση έκδοσης κάρτας ΑμεΑ
Τ.Θ. 3106
Τ.Κ. 41222, Λάρισα

Η υποβολή των δικαιολογητικών μπορεί επίσης να πραγματοποιηθεί στα Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών σε κλειστό φάκελο που θα περιέχει όλα τα δικαιολογητικά.

 

3 Παραλαβή κάρτας

Έκδοση και παραλαβή Ηλεκτρονικής Κάρτας

Έπειτα από την παραλαβή και την επεξεργασία των δικαιολογητικών ακολουθεί η αποστολή της ηλεκτρονικής κάρτας προς τον δικαιούχο, στα στοιχεία διεύθυνσης που αναγράφονται στην υπεύθυνη δήλωση που έχει υποβάλλει.

Η αποστολή των καρτών γίνεται χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση για τους δικαιούχους και πραγματοποιείται εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αίτησης.

Κατά την παραλαβή της κάρτας από τους δικαιούχους απαιτούνται τα παρακάτω:

  1. Η επίδειξη της Αστυνομικής Ταυτότητας του παραλήπτη, στον διανομέα των Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ
  2. Η συμπλήρωση, υπογραφή και παράδοση του Εντύπου παραλαβής ηλεκτρονικής κάρτας* στον διανομέα των Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ.

* εσωκλείεται στο φάκελο που παραλαμβάνουν οι δικαιούχοι.

4 Χρήση κάρτας

Χρήση της Ηλεκτρονικής Κάρτας ΑμεΑ

Για την ορθή χρήση της κάρτας κάθε φορά που διέρχεστε από τους σταθμούς διοδίων*:

  1. εισέρχεστε σε λωρίδα με εισπράκτορα
  2. δίνετε την κάρτα στον υπάλληλο διοδίων
  3. πραγματοποιείται ο σχετικός έλεγχος
  4. επιστρέφεται η κάρτα σας και ολοκληρώνεται η διέλευση.

 

• Η κάρτα γίνεται δεκτή μόνο εφόσον ο αριθμός κυκλοφορίας του οχήματος ταυτίζεται με τον αναγραφόμενο στην κάρτα αριθμό.

• Η ημερομηνία λήξης της κάρτας συμπίπτει με την ημερομηνία λήξης του σχετικού δελτίου στάθμευσης.

• Η κάρτα δεν πρέπει να εκτίθεται στον ήλιο και σε υψηλές θερμοκρασίες.

• Η κάρτα θα πρέπει να παραμένει μέσα στο όχημα για το οποίο είναι προγραμματισμένη και φέρει τον αριθμό κυκλοφορίας του.