HOCHTIEF Solutions AG via HOCHTIEF PPP Solutions GmbH
38.89%
Άνοιξε για τους οδηγούς που κατευθύνονται προς Θεσσαλονίκη ο ανισόπεδος κόμβος επί της οδού Ν. Δίκα (ανατολικός ημικόμβος Κατερίνης - "αποθήκη άλατος"), προς διευκόλυνση στις μετακινήσεις τους
Εργασίες Οδικής Ασφάλειας: Αμφιδρόμηση κλάδου προς Αθήνα της γέφυρας περιοχής Αγιάς-Συκουρίου (Χ.Θ. 356+400) με αποκλεισμό κλάδου προς Θεσσαλονίκη. Από 15/4/2024 έως 1/7/2024 για εργασίες ανακατασκευής και αναβάθμισης της γέφυρας
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ: Αποκλεισμός κλάδου αυτοκινητόδρομου προς Αθήνα (από Χ.Θ. 437+500 έως 435+100) με αμφίδρομη κυκλοφορία των δύο κατευθύνσεων από τον κλάδο προς Θεσσαλονίκη ΜΟΝΟ για οχήματα έως 3,5 τόνους, για εργασίες αναβάθμισης της Σήραγγας Κατερίνης, έως 13/1/2025
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ: Αποκλεισμός κλάδου εξόδου στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη του Α/Κ Λιτοχώρου, με αποκλεισμό μεσαίας & δεξιάς λωρίδας κυκλοφορίας για ασφαλτικές εργασίες βαριάς συντήρησης. Από 20/5 έως 28/5
Άνοιξε για τους οδηγούς που κατευθύνονται προς Θεσσαλονίκη ο ανισόπεδος κόμβος επί της οδού Ν. Δίκα (ανατολικός ημικόμβος Κατερίνης - "αποθήκη άλατος"), προς διευκόλυνση στις μετακινήσεις τους
Εργασίες Οδικής Ασφάλειας: Αμφιδρόμηση κλάδου προς Αθήνα της γέφυρας περιοχής Αγιάς-Συκουρίου (Χ.Θ. 356+400) με αποκλεισμό κλάδου προς Θεσσαλονίκη. Από 15/4/2024 έως 1/7/2024 για εργασίες ανακατασκευής και αναβάθμισης της γέφυρας
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ: Αποκλεισμός κλάδου αυτοκινητόδρομου προς Αθήνα (από Χ.Θ. 437+500 έως 435+100) με αμφίδρομη κυκλοφορία των δύο κατευθύνσεων από τον κλάδο προς Θεσσαλονίκη ΜΟΝΟ για οχήματα έως 3,5 τόνους, για εργασίες αναβάθμισης της Σήραγγας Κατερίνης, έως 13/1/2025
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ: Αποκλεισμός κλάδου εξόδου στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη του Α/Κ Λιτοχώρου, με αποκλεισμό μεσαίας & δεξιάς λωρίδας κυκλοφορίας για ασφαλτικές εργασίες βαριάς συντήρησης. Από 20/5 έως 28/5
Άνοιξε για τους οδηγούς που κατευθύνονται προς Θεσσαλονίκη ο ανισόπεδος κόμβος επί της οδού Ν. Δίκα (ανατολικός ημικόμβος Κατερίνης - "αποθήκη άλατος"), προς διευκόλυνση στις μετακινήσεις τους
Εργασίες Οδικής Ασφάλειας: Αμφιδρόμηση κλάδου προς Αθήνα της γέφυρας περιοχής Αγιάς-Συκουρίου (Χ.Θ. 356+400) με αποκλεισμό κλάδου προς Θεσσαλονίκη. Από 15/4/2024 έως 1/7/2024 για εργασίες ανακατασκευής και αναβάθμισης της γέφυρας
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ: Αποκλεισμός κλάδου αυτοκινητόδρομου προς Αθήνα (από Χ.Θ. 437+500 έως 435+100) με αμφίδρομη κυκλοφορία των δύο κατευθύνσεων από τον κλάδο προς Θεσσαλονίκη ΜΟΝΟ για οχήματα έως 3,5 τόνους, για εργασίες αναβάθμισης της Σήραγγας Κατερίνης, έως 13/1/2025
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ: Αποκλεισμός κλάδου εξόδου στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη του Α/Κ Λιτοχώρου, με αποκλεισμό μεσαίας & δεξιάς λωρίδας κυκλοφορίας για ασφαλτικές εργασίες βαριάς συντήρησης. Από 20/5 έως 28/5
Άνοιξε για τους οδηγούς που κατευθύνονται προς Θεσσαλονίκη ο ανισόπεδος κόμβος επί της οδού Ν. Δίκα (ανατολικός ημικόμβος Κατερίνης - "αποθήκη άλατος"), προς διευκόλυνση στις μετακινήσεις τους
Εργασίες Οδικής Ασφάλειας: Αμφιδρόμηση κλάδου προς Αθήνα της γέφυρας περιοχής Αγιάς-Συκουρίου (Χ.Θ. 356+400) με αποκλεισμό κλάδου προς Θεσσαλονίκη. Από 15/4/2024 έως 1/7/2024 για εργασίες ανακατασκευής και αναβάθμισης της γέφυρας
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ: Αποκλεισμός κλάδου αυτοκινητόδρομου προς Αθήνα (από Χ.Θ. 437+500 έως 435+100) με αμφίδρομη κυκλοφορία των δύο κατευθύνσεων από τον κλάδο προς Θεσσαλονίκη ΜΟΝΟ για οχήματα έως 3,5 τόνους, για εργασίες αναβάθμισης της Σήραγγας Κατερίνης, έως 13/1/2025
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ: Αποκλεισμός κλάδου εξόδου στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη του Α/Κ Λιτοχώρου, με αποκλεισμό μεσαίας & δεξιάς λωρίδας κυκλοφορίας για ασφαλτικές εργασίες βαριάς συντήρησης. Από 20/5 έως 28/5
Η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε. συστάθηκε με αποκλειστικό αντικείμενο τη σύναψη σύμβασης με το Ελληνικό Δημόσιο ως Εταιρεία Παραχώρησης.
Η Σύμβαση Παραχώρησης υπογράφηκε στις 28 Ιουνίου 2007 με το Ελληνικό Δημόσιο για την «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση» του Αυτοκινητοδρόμου Τμήμα ΠΑΘΕ Μαλιακός – Κλειδί» και κυρώθηκε με τον Νόμο Ν. 3605/08.08.2007.
Η Έναρξη Παραχώρησης έλαβε χώρα την 5η Μαρτίου 2008 και δύο εβδομάδες αργότερα, στις 20 Μαρτίου 2008 το Έργο παραδόθηκε στην ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε. οπότε και ξεκίνησε η διαχείριση της λειτουργίας του Αυτοκινητοδρόμου Τμήμα ΠΑΘΕ Μαλιακός – Κλειδί.
Μετά την επιτυχή κατάληξη των διαπραγματεύσεων, την 28.11.2013 ο Παραχωρησιούχος και το Ελληνικό Δημόσιο υπέγραψαν τη Συμφωνία Τροποποίησης της Σύμβασης Παραχώρησης (C3A) η οποία κυρώθηκε με το Ν. 4219/2013 (ΦΕΚ Α’ 269/11.12.2013). Ως Ημερομηνία Έναρξης Ισχύος Τροποποίησης ορίστηκε η 17.12.2013.
Η διάρκεια της Παραχώρησης είναι 30 χρόνια από την ημερομηνία Έναρξης Παραχώρησης.
Με το πέρας της Περιόδου Παραχώρησης, η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε. υποχρεούται να παραδώσει τον αυτοκινητόδρομο στο Δημόσιο σε πλήρη λειτουργία.
Η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε. διαχειρίζεται το Τμήμα του αυτοκινητόδρομου της ΠΑΘΕ από τις Ράχες του νομού Φθιώτιδας (Χ.Θ. 242+079) έως το Κλειδί Ημαθίας (Χ.Θ 471+470), συνόλου 229,40 χιλιομέτρων και το τμήμα της Π.Ε.Ο. από τον Ι/Κ Ευαγγελισμό έως τον Ι/Κ Λεπτοκαρυάς, συνόλου 34,30 χιλιομέτρων.
Ιστορική διαδρομή Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου